معرفی هیتر گلخانه آرارات
نوشته شده توسط : سیاووش

هیترهای گلخانه ای دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام دارای مزایا و ویژگی های خاص خود هستند. در این نوشته می خواهیم شما را با هیتر گلخانه ای آرارات آشنا کنیم.

 

بخاری گلخانه ای آرارات یکی از اقتصادی ترین محصولات گروه صنعتی EIG است. این محصول کاملاً رقابتی و یکی از بهترین های حوزه گلخانه ای محسوب می شود. سیستم عامل این بخاری گلخانه ای کاملاً اتوماتیک است. با کنترل مصرف سوخت و تنظیم درجه حرارت محیط ، صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش حضور کاربر در گلخانه را به دنبال خواهد داشت.

این ویژگی باعث می شود که هیتر کاملاً قابل اعتماد باشد و در مقایسه با رقبا امتیاز بالاتری داشته باشد. از این بخاری می توان در همه گلخانه ها ، مرغداری ها ، اتاق های پرورش قارچ ، استادیوم ها و مناطق دیگر استفاده کرد. علاوه بر این شاسی و بدنه بخاری خارجی از آلومینیوم و ورق فلز گالوانیزه ساخته شده است ، کوره ها و منیفولدها یا مجاری بخاری از فولاد ضد شعله و غیر قابل احتراق 304 درجه ساخته شده اند که باعث پوسیدگی یا شکستگی در طی سالهای طولانی نخواهد شد. بخاری گلخانه ای "آرارات" دارای BS-5991 ، ISO 9001 و 2 سال گارانتی معتبر از گروه صنعتی EIG و همچنین 10 سال خدمات به مشتری است.





:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: